Badania/Raporty
Badania społeczne to moja pasja. Badam zarówno rynek, jak i organizacje. Jestem doświadczonym metodologiem oraz autorem raportów badawczych i wizerunkowych wiodących polskich i zagranicznych marek. Badam grupy społeczne, jak również konkretne instytucje i produkty. Doradzam resortom i ewaluuję ogólnopolskie programy wdrożeniowe. Zajmuję się zarówno społeczną diagnozą, jak i tworzeniem profilaktyki i strategii działania.
Przygotowuję specjalistyczne narzędzia badawcze. Jestem biegły zarówno w metodzie ilościowej (ankieta), jak i jakościowej (wywiad pogłębiony i fokusowy, analiza treści, obserwacja).
Prowadzę projekty nakierowane na badania rynku i satysfakcji, jak również na kwestie związane z wewnętrznym funkcjonowaniem firm i instytucji. Specjalizuję się w badaniach komunikacji wewnętrznej, dobrostanu pracowników, kultury organizacyjnej.
Wspieram organizacje w identyfikowaniu ich kluczowych problemów. Facylituję procesy i rekomenduję strategie naprawcze. Pomagam firmom i instytucjom wdrożyć pomocne zmiany i narzędzia oraz monitorować skuteczność podejmowanych działań.
Badania społeczne to moja pasja. Badam zarówno rynek, jak i organizacje. Jestem doświadczonym metodologiem oraz autorem raportów badawczych i wizerunkowych wiodących polskich i zagranicznych marek. Badam grupy społeczne, jak również konkretne instytucje i produkty. Doradzam resortom i ewaluuję ogólnopolskie programy wdrożeniowe. Zajmuję się zarówno społeczną diagnozą, jak i tworzeniem profilaktyki i strategii działania.
Przygotowuję specjalistyczne narzędzia badawcze. Jestem biegły zarówno w metodzie ilościowej (ankieta), jak i jakościowej (wywiad pogłębiony i fokusowy, analiza treści, obserwacja).
Prowadzę projekty nakierowane na badania rynku i satysfakcji, jak również na kwestie związane z wewnętrznym funkcjonowaniem firm i instytucji. Specjalizuję się w badaniach komunikacji wewnętrznej, dobrostanu pracowników, kultury organizacyjnej.
Wspieram organizacje w identyfikowaniu ich kluczowych problemów. Facylituję procesy i rekomenduję strategie naprawcze. Pomagam firmom i instytucjom wdrożyć pomocne zmiany i narzędzia oraz monitorować skuteczność podejmowanych działań.
Przykładowe obszary tematyczne badań
Recepcja wizerunku/marki
Kultura organizacyjna i dobrostan pracowników
Ewaluacja (np. kampanii społecznej, marketingowej)
Komunikacja międzykulturowa i międzypokoleniowa
Zaangażowanie i efektywność
Wypalenie zawodowe
Komunikacja wewnętrzna i kultura feedbacku
Współpraca
Zaufali mi
