Badania/Raporty

Badania społeczne to moja pasja. Badam zarówno rynek, jak i organizacje. Jestem doświadczonym metodologiem oraz autorem raportów badawczych i wizerunkowych wiodących polskich i zagranicznych marek. Badam grupy społeczne, jak również konkretne instytucje i produkty. Doradzam resortom i ewaluuję ogólnopolskie programy wdrożeniowe. Zajmuję się zarówno społeczną diagnozą, jak i tworzeniem profilaktyki i strategii działania.
Przygotowuję specjalistyczne narzędzia badawcze. Jestem biegły zarówno w metodzie ilościowej (ankieta), jak i jakościowej (wywiad pogłębiony i fokusowy, analiza treści, obserwacja).
Prowadzę projekty nakierowane na badania rynku i satysfakcji, jak również na kwestie związane z wewnętrznym funkcjonowaniem firm i instytucji. Specjalizuję się w badaniach komunikacji wewnętrznej, dobrostanu pracowników, kultury organizacyjnej.
Wspieram organizacje w identyfikowaniu ich kluczowych problemów. Facylituję procesy i rekomenduję strategie naprawcze. Pomagam firmom i instytucjom wdrożyć pomocne zmiany i narzędzia oraz monitorować skuteczność podejmowanych działań.

Badania społeczne to moja pasja. Badam zarówno rynek, jak i organizacje. Jestem doświadczonym metodologiem oraz autorem raportów badawczych i wizerunkowych wiodących polskich i zagranicznych marek. Badam grupy społeczne, jak również konkretne instytucje i produkty. Doradzam resortom i ewaluuję ogólnopolskie programy wdrożeniowe. Zajmuję się zarówno społeczną diagnozą, jak i tworzeniem profilaktyki i strategii działania.
Przygotowuję specjalistyczne narzędzia badawcze. Jestem biegły zarówno w metodzie ilościowej (ankieta), jak i jakościowej (wywiad pogłębiony i fokusowy, analiza treści, obserwacja).
Prowadzę projekty nakierowane na badania rynku i satysfakcji, jak również na kwestie związane z wewnętrznym funkcjonowaniem firm i instytucji. Specjalizuję się w badaniach komunikacji wewnętrznej, dobrostanu pracowników, kultury organizacyjnej.
Wspieram organizacje w identyfikowaniu ich kluczowych problemów. Facylituję procesy i rekomenduję strategie naprawcze. Pomagam firmom i instytucjom wdrożyć pomocne zmiany i narzędzia oraz monitorować skuteczność podejmowanych działań.

Przykładowe obszary tematyczne badań

Recepcja wizerunku/marki

Kultura organizacyjna i dobrostan pracowników

Ewaluacja (np. kampanii społecznej, marketingowej)

Komunikacja międzykulturowa i międzypokoleniowa

Zaangażowanie i efektywność

Wypalenie zawodowe

Komunikacja wewnętrzna i kultura feedbacku

^

Współpraca

Zaufali mi

^

Kontakt

Formularz kontaktowy